Дмитро Гнап: Про «Євробляхи», давайте оцінимо аргументи тих, хто проти

 

Про “євробляхи”. Давайте оцінимо аргументи тих, хто проти.

1. “Євробляхи – це незаконно!” – кажуть противники “литовських номерів”.

А як же. Податки введені державою, навіть грабіжницькі – завжди законні. “Все, що робив Гітлер в Німеччині – було законно”. Тільки от людей в печах палили. Законно. Проблема в тому, що драконівські податки, якими влада цілком законно обкладає своє населення рано чи пізно призводять до бунтів чи повстань (Див. “Бостонське чаювання”, “Повстання майотенів”, “Соляні бунти” і т.д.). Тому що закон і справедливість – часто різні речі. І правляча верхівка в гонитві за баблом, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний суд може приймати будь-які закони. Навіть відверто бандитські за духом і літерою. Але законні. Даруйте, за тавтологію. “Диктаторські закони” 16-го січня ми вже забули? “Подчіняйся, а потом обжалуй” – а це вже свіженьке. Стягнення найвищих податків на авто на континенті на законних підставах – з цієї ж опери. Тільки не треба потім дивуватися, коли обурені громадяни викидають вас за карк з кабінетів. А ви, тримаючись кігтями за позолочені крісла називаєте їх: “Радікаламі і екстремістамі с Грушевского”.

2. “Євробляхи – це недоотримані бюджетом податки”.

Тут я погоджусь із своїм колегою Денис Казанский: гріш нам ціна, як державі, якщо маленька Литва може жити і розвиватись без грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна без цих мит пропадає. А ще давайте пригадаємо такі слова і словосполучення: “розкрадання банківського рефінансування НБУ”, “Роттердам +”, “ОПЗ”, “Центренерго”, “Укрзалізниця” – це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. Мільярдів, які з головою покрили б нестачу надходжень від автомобільних мит. Якщо нинішній владі припинити красти. Ну так, але хто я такий, щоб говорити про корупцію на “Роттердам +”? Піди, помий під’їзд і вкрути лампочку. І заплати податки. А влада краще знає, що робити з цими податками і тарифами.

3. Пишуть: “Євробляхи – це небезпечно, бо у випадку ДТП винуватця не знайдеш!”.

Ах точно, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які на джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв на “євробляхах” просто нема куди вже пакувати. Еге ж? Як там Стасік Толстошеєв? Як там Денис Молоток? Для цих хлопців “євробляхи” – западло, тому вони успішно вбивали людей і таранили патрульні “Пріуси” на Мерседесах з українськими номерами. І прекрасно почувають себе на волі сьогодні. Тому що коли замість справжньої поліцейської реформи у нас “перевдягання мусорів”, то байдуже на яких номерах коїться ДТП, хоч на новозеландських. Винуватця ніхто шукати все одно не буде. А якщо і знайде, то прокуратура за “долю малую” намалює йому чергову довідку про “епілепсію за кермом”, “діарею” і “золотуху”. В той час, як до прикладу німецька поліція, знайде тебе і на албанському номері.

Останнє. Якби не казились зараз противники “євроблях”, вони вже програли. Тому що машин на єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто не буде платити 12 тисяч доларів за те, що на сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри будь-які законодавчі підстави, ця влада ніколи не наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини на “євробляхах”.

Бо, влада знає, що ми знаємо про “Роттердам +”, “рефінанс”, “ОПЗ”, і т.д. І щоб зберегти ці смачні теми, зрештою, змушена буде узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме на литовських номерах. “Ви не заважаєте нам красти, ми не заважаємо вам жити” – такою буде суспільна угода по темі “євроблях” за якийсь час. Запомнітє етот твіт.

PS. Якшошо, то у нас з дружиною “Хюндай Акцент” 2014-го року, куплений в салоні “Богдан-Моторз” з київською реєстрацію. Привіт Петру Олексійовичу та його бізнес-партнерам по автомафії

Дмитро Гнап

Теги до матеріалу